WOEF Boetiek heet nu Hondenhoek! Welkom!
Wij blijven open: Beperkingen door het Corona Virus zijn van kracht. Lees alle informatie hier.
Hondenhoek Zoeken Product Hond Online
Online Hondenwinkel Hondenhoek WOEF Boetiek Kopen

De nieuwste producten

Bekijk onze nieuwste hondenproducten van de hoogste kwaliteit.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang maximaal één keer per week een overicht van nieuwe producten, kortingscodes en handige tips!

Hondenhoek in 2020: Coronavirus en U...

Geplaatst door Jacquey van Hondenhoek Blogs op Hondenhoek Blog

Laatste update: 10 Mei 2020 | Welkom op de Hondenhoek. Vanaf 17 april 2020 is WOEF Boetiek bekend onder de nieuwe naam, Hondenhoek. Ook Hondenhoek volgt het nieuws van de lokale autoriteiten in verband met het COVID-19 virus op de voet. Momenteel doet  de Hondenhoek er alles aan u zo goed mogelijk te informeren over uw bestellingen op onze website.

Hondenhoek en Coronavirus - COVID-19 & uw bestelling - de Hondenhoek

COVID-19 en vertragingen

Op dit moment maken we in België, Nederland en de rest van de wereld een ongekende crisis mee n.a.v. COVID-19 virus, ook wel bekend als het Coronavirus. Beide landen zijn niet in complete lock-down. Het goederenverkeer zal nog door blijven gaan maar het Coronavirus lijkt spijtig genoeg wel effect te hebben op te import en export van goederen.

De gezondheid van onze klanten, honden en collega's is topprioriteit. De Hondenhoek neemt deze situatie dan ook uiterst ernstig en past de werkwijze waarop gewerkt wordt dagelijks aan daar mogelijk. Tot nader order blijft  de Hondenhoek wel online geopend.

Onze klantenservice staat steeds 7 dagen per week klaar voor u. Gelieve rekening te houden met een lichte vertraging op antwoord, daar wij dezer dagen veel meer verzoeken krijgen dan gebruikelijk. Wanneer u uw verzoek tot service verzonden heeft, zullen wij u zo spoedig als mogelijk een antwoord geven.

Graag danken wij u voor uw begrip, steun en loyaliteit in deze uitzonderlijke periode.

Update postorderbedrijven

Voorlopig blijven de postorderbedrijven de leveringen leveren bij de klanten, let wel, dit kan gepaard gaan met restricties. Wij zijn op dit moment geheel afhankelijk van  externe leveranciers van onze producten.

Heeft u recentelijk een bestelling geplaatst en bent u benieuwd naar de status? Neem contact op met ons via het contactformulier, hier helpen wij u graag verder.

Vertragingen:

Voor België en Nederland werken wij momenteel samen met verschillende postorderbedrijven. PostNL, PostNL België, bpost en DPD hebben momenteel extreme drukte wegens vele online bestellingen. DHL heeft momenteel een kortere vertraging dan de rest, echter is deze dienst momenteel ook het minstgebruikt. Het kan gebeuren dat het langer dan deze periode duurt voor uw bestelling verwerkt is door de post. Gelieve hen wat extra tijd te geven. Heeft u vragen over uw bestelling? Neem contact op met ons via het contactformulier, hier helpen wij u graag verder.

Vragen over bestellingen

Heeft u vragen over het plaatsen van een bestelling in deze tijden, of over de status van een reeds geplaatste bestelling? Neem contact op met ons via het contactformulier. Let wel: door de grote hoeveelheid klantenservicecontacten kan er een langere wachttijd zijn op een antwoord dan u van ons gewend mag zijn. Alvast bedankt voor uw begrip.


Deel dit bericht



← Ouder bericht Nieuwer bericht →